GEO ENG
GEO ENG

როგორ შეუძლია ქათმის ხორცის მწარმოებელ კომპანიას გაზარდოს მომხმარებლების კმაყოფილება და კვერცხის გაყიდვები ერთდროულად

კარგი იქნება, თუ ქათმის ხორცის მწარმოებელი რომელიმე კომპანია დაიწყებს აქციას “თვის რეცეპტი” და ყოველთვიურად კვერცხის შეფუთვებს (შიგნიდან) მიაკრავს კერძების, ნამცხვრებისა და კოქტეილების იმ ახალ-ახალ რეცეპტებს, რისი დამზადებაც შეიძლება კვერცხის მეშვეობით. მაგ.: ნოემბრის რეცეპტი, დეკემბრის რეცეპტი, იანვრის რეცეპტი და ა.შ.

 

 

 

ვფიქრობთ, ამან შეიძლება ბევრს უბიძგოს კვერცხის ყიდვის დროს არჩევანი შეაჩეროს ამ კომპანიის პროდუქციაზე. ეს უფრო კმაყოფილს გახდის მომხმარებელს.