GEO ENG
GEO ENG

როგორ შეუძლიათ ფარმაცევტულ კომპანიებს საკუთარი ლოიალობის პროგრამების გაზრდა

თუ, მაგალითად, PSP გამოუშვებს ახალ ბარათს, რომელსაც, როგორც საკუთარი ღიმილი ბარათის, ასევე ზღარბი ბარათის (ჯიპისი), მტრედი ბარათის (ავერსი) პრემიუმ და ყველაზე აქტიურ მომხმარებლებს გაუცვლის მათ კუთვნილ ბარათებში, გააკეთებს მათთვის ცალკე სააფთიაქო ბაზას, სადაც პრეპარატები სასაწყობო ფასში გაიყიდება, ამასთან სასაჩუქრე კატალოგსაც ბევრად უფრო მდიდრულსა და საინტერესოს გაუკეთებს, ამით არსებული ბარათების მფლობელებსაც ასიამოვნებს, ახალ კლიენტებსაც გადაიბირებს და რაც მთავარია, იმ მომხმარებლებსაც გააქტიურებს, რომლებიც ღიმილი ბარათს დღესაც ფლობენ, მაგრამ მას აქტიურად არ იყენებენ.