GEO ENG
GEO ENG

სტატიები

ნაწილი VS მთელი

საზოგადოებაში დამკვიდრებულ ნორმებსა  და ყოფით სიდუხჭირეებს დაპირისპირებული ინდივიდების ისტორიებით პროფესია „ჰრ“ მხატვრულ ლიტერატურას გავს. რეალურადაც ყველა თანამშრომელს  ორგანიზაციულ კედლებში მომწყვდეული თავისი უნიკალური „ნოველა“ აქვს განცდილი.  დღესდღეობით ადამიანური რესურსების მენეჯმენტზე უამრავი ბეჭდური და ვიდეო ლიტერატურაა ხელმისაწვდომი, თანამედ...

ავტორი:

გადამდგარი მენეჯერის წერილი

მე გადამდგარი მენეჯერი ვარ. ერთ ხანს იმ ადგილზე ვმუშაობდი, რაზეც შენ ახლა ხარ. ვფიქრობ, ცუდი არ იქნება, გაგიზიარო ჩემი გამოცდილება, რომელმაც, შესაძლოა, გაგიადვილოს შენი მოვალეობის უკეთ შესრულება, რათა არ დაუშვა იგივე შეცდომები, რაც მე დავუშვი, მიაღწევინო ორგანიზაციას უკეთესი შედეგებისთვის, გყავდეს უფრო მეტად კმაყოფილი კლიენტები და უფრო მოტივირებული თანამშრომლები, საერთოდ იყო უფრო მეტად წ...

ავტორი:

წოდებით „თანამდებობა“

გაყიდვების, მარკეტინგისა და კლიენტების მომსახურების მენეჯერი. როგორ ფიქრობთ, რას აკეთებს ის ადამიანი, რომელიც ამ თანამდებობაზე მუშაობს ორგანიზაციაში? თქვენი აზრით რაზე ეკისრება მას პასუხისმგებლობა? შესაძლებელია, რომ მან უპასუხოს კითხვას, თუ რა მთავარ ღირებულებას ქმნის ის კომპანიისთვის, ანდა რა შედეგებს უნდა მიაღწიოს? კომპანიის მენეჯმენტს თუ შეუძლია მოგვცეს ამაზე ცხადი განმარტება? რამდენა...

ავტორი:

პროდუქტების განვითარების 9 ეტაპიანი პროცესი

ყოველწლიურად მსოფლიოში უამრავი ახალი პროდუქტი და მომსახურება იქმნება და ინერგება, ხოლო რაოდენობრივად კიდევ უფრო მეტი ცვლილება ხორციელდება არსებული პროდუქტების დახვეწისა და განვითარებისათვის. ცვლილებების ტემპი ყოველწლიურად მატულობს, რაც ბუნებრივი პროცესია ტექნოლოგიური წინსვლის, კონკურენციისა და გარემო მოთხოვნილებების ზრდიდან გამომდინარე.   ჩვენს დროში ძალიან ბევრი კომპანიაა ისეთი, ...

ავტორი:

მარკეტინგის ახლებური ხედვის 5 მნიშვნელოვანი კომპონენტი

„მარკეტინგი ეს არის ყველაფერი, რასაც აკეთებთ, რათა ხელი შეუწყოთ თქვენს ბიზნესს, დაწყებული იდეიდან, დამთავრებული იმ მომენტით, როდესაც მომხმარებლები იწყებენ თქვენი პროდუქციის შეძენას და შემდეგ ასე იქცევიან რეგულარულად…“ – ჯეი ლევინსონი.   ”დავბეჭდოთ ფლაერები და გავავრცელოთ, ვიქირაოთ ქალაქის თვალსაჩინო ადგილას ბილბორდი, გავუშვათ რეკლამა ტელევიზორში, რომ...

ავტორი:

პირდაპირი გაყიდვების 3 დებულება

ის, ვისაც ჰქონია კლიენტთან შეხვედრისა და გაყიდვის გამოცდილება, აუცილებლად ძალიან ბევრ პრობლემებსა და ბარიერებს წააწყდებოდა. უმეტესობა, ამ პროცესში, წარუმატებლობას აწყდება. მათგან ძალიან ბევრი საერთოდ ანებებს თავს ამ საქმეს. არადა გამოცდილ ადამიანებზე მოთხოვნა ამ საქმეში ძალიან დიდია. ამიტომ არის, რომ უამრავი წიგნები და ტრენინგები არსებობს ამის შესახებ, ბევრი სტატია გამოქვეყნებულა და მასა...

ავტორი:

ლოიალობის პროგრამების წარმატება

რა შემთხვევაში ითვლება ლოიალობის პროგრამა წარმატებულად, რა მიუთითებს ამაზე და როგორ შეიძლება, რომ ის უფრო მეტად ეფექტიანი გავხადოთ.   წიგნში ”ვინ გაყიდის ხვალ”, რომელიც სინერჯი ჯგუფმა 2009 წლის თებერვალში გამოსცა, მოცემულია სტატია სათაურით: ” რვა ნაბიჯი ერთგულ მომხმარებლამდე”. მასში დეტალურად არის მოცემული ის ნაბიჯები რაც საჭიროა ლოიალობის პროგრამების დასან...

ავტორი:

პროგრამა ”Trade-In” – ერთ-ერთი ეფექტური გზა გაყიდვების გასაზრდელად

ამ პროგრამაში კომპიუტერული ტექნიკის მსოფლიო ლიდერ მწარმოებელ HP-ს საკუთარი საცალო პროდუქციის  თითქმის სრული ასორტიმენტი აქვს გაერთიანებული და ასეა ყველა იმ კომპანიის შემთხვევაში, რომლებმაც ის დანერგეს.    Trade-In (თრეიდ-ინ) პროგრამა გულისხმობს, ძველი პროდუქციის ჩაბარების სანაცვლოდ ახალი პროდუქტის შეძენას, ხოლო ჩაბარების ფასისა და ახლის ფასს შორის განსხვავების დაფარვას გ...

ავტორი:

პატარა გიგანტები

და შენ რა უპასუხე? – ჰკითხა მეიტაგმა გაგიჟდი? – უპასუხა დისტრიბუტორმა, – რა თქმა უნდა დავთანხმდი კარგი, იცოდე, რომ პასუხი არის – “არა”, – უთხრა მეიტაგმა ამას რას მიკეთებ?! – შესძახა დისტრიბუტორმა ვწუხვარ, მაგრამ, მე ვთქვი რომ არანაირი ახალი კლიენტები,- თქვა მეიტაგმა,- და რას მოელოდი ჩემგან? ყველა დანარჩენისთვის უარი მეთქვა მაგის სანაცვლ...

ავტორი:

კატეგორიები