GEO ENG
GEO ENG

სტატიები

მომგებიანი ორგანიზაციული სტრუქტურები

    ორგანიზაციული სტრუქტურა არა მხოლოდ მართვის სისტემის მნიშვნელოვანი ნაწილი და მთავარი ინსტრუმენტია, არამედ სწორად მოწყობილ სტრუქტურას შეუძლია კომპანიის მომგებიანობის მნიშვნელოვანი ზრდა, მომგებიანი საქმიანობის სტიმულირება, მომგებიანობის ანალიზისა და პროგნოზირების ცოდნების დაგროვება, მომგებიანობის ზრდის შესაძლებლობების სისტემური ძიებისა და გამოვლენის უწყვეტი პროცესის უზრუნვ...

ავტორი:

დაიწყე წრიულით – მართვის სისტემა რესტორანში „ბარბარესთან“

    ამ სტატიაში გვინდა გიამბოთ ერთ ძალიან წარმატებულ და გამორჩეულ ორგანიზაციაზე, რომელმაც ჩამოყალიბების ჯერ კიდევ საწყის ეტაპზე იგრძნო რამდენად მნიშვნელოვანი იყო მართვის სისტემის სწორი მოწყობა, რამდენად აუცილებელი იყო პასუხისმგებლობებისა და ამოცანების სწორი გამიჯვნა-განაწილება და ზუსტად დაინახა ის წერტილი ბიზნესის განვითარებაში, როდესაც კრიტიკულად მნიშვნელოვანია სწორი საძირ...

ავტორი:

ისე, როგორც ორკესტრში…

    სწორედ ასეთი გამორჩეული, განვითარებაზე ორიენტირებული და განსაკუთრებული სულისკვეთებით ანთებული გუნდები აღწევენ უდიდეს წარმატებებებს.   არ აქვს მნიშვნელობა მოგწონს თუ არა სიმფონიური მუსიკა, ყოფილხარ თუ არა კლასიკური მუსიკის კონცერტზე, არჩევ თუ ვერა მუსიკალურ საკრავებს ერთმანეთისგან, ერკვევი თუ არა კომპოზიტორების შემოქმედებაში, მაინც აუცილებლად გეცოდინება და უფრო მე...

ავტორი:

რა გავლენას ახდენს სტრუქტურა კომუნიკაციასა და კოორდინაციაზე

    ორგანიზაციული სტრუქტურა განსაზღვრავს რამოდენიმე უმნიშვნელოვანეს კომპონენტს ორგანიზაციის მართვის სისტემაში. მათ შორის არის კოორდინაციისა და კომუნიკაციის ფორმატები. ის, თუ რამდენად სწორადაა სტრუქტურა ფორმირებული და რა კომუნიკაციის ფორმატებია გამართული მუშაობისთვის, განაპირობებს სტრუქტურულ ერთეულებს შორის კომუნიკაციისა და კოორდინაციის სიხშირეს, ფორმატს, ხარისხს.   ს...

ავტორი:

„განწირული“ ამოცანები – რატომ არ უნდა დავაკისროთ ადამიანს ერთზე მეტი ამოცანა

ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული პრობლემა ქართულ ორგანიზაციებში რამდენიმე ამოცანაზე პასუხისმგებლობის ერთ ადამიანზე დაკისრებაა. ხელმძღვანელებს ხშირად არ ესმით, თუ რას იწვევს ამგვარი განაწილება და არადამაკმაყოფილებელ შედეგებსაც შემდეგ ადამიანებს აბრალებენ. რაც არ უნდა მონდომებული, მოტივირებული, ენერგიული და პასუხისმგებლიანი იყოს თანამშრომელი, როდესაც მას ერთზე მეტი ამოცანა აკისრია გადასაჭრელა...

ავტორი:

როგორ შევინარჩუნოთ თანამშრომლების ზრუნვა ერთმანეთზე

უმრავლესობისათვის მუშაობის პროცესში მთავარია არამარტო ფული ან სხვა მატერიალური სიკეთე, არამედ ის ადამიანური ურთიერთობები, გარემო, კლიმატი და აურაა, რაც სამსახურში მისულს ხვდება. შესაბამისად, ეს ყველაფერი დიდ გავლენას ახდენს მათ ქცევაზე, განწყობაზე, მუშაობის ხალისსა და შრომის ნაყოფიერებაზე. ამიტომაც, ის, თუ როგორ შევქმნათ და შევინარჩუნოთ კომპანიაში კარგი პირადი ურთიერთობები ნებისმიერი მენ...

ავტორი:

ახლადშექმნილ ორგანიზაციაში გავრცელებული პრობლემები და მიდგომა მათი მოგვარებისათვის

    ბევრს სურს ჰქონდეს საკუთარი, თუნდაც მცირე ბიზნესი, მიიღოს მოგება და ფლობდეს თუნდაც მცირეოდენ ძალაუფლებას, თუმცა ცოტამ თუ იცის, რა პრობლემებს აწყდებიან ახლადშექმნილი ორგანიზაციები.   „ახალშობილ“ ორგანიზაციებს მართებთ მზადყოფნა იმ ძირითადი გამოწვევებისა და ბარიერების გადასალახავად, რაც მათ წარმატებისკენ მიმავალ გზაზე დახვდებათ. ამ სტატიით ვეცდებით, ყველ...

ავტორი:

როგორ შეიძლება გავხადოთ თანამშრომლების განვითარების პროცესი უწყვეტი

ნებისმიერი ორგანიზაციის ძირითადი საყრდენი ფუნდამენტი ადამიანური რესურსია. მისი ხარისხი და მახასიათებლები პირდაპირ აისახება კომპანიის ყოველდღიურ საქმიანობასა და შედეგებზე. ორგანიზაცია უნდა ზრუნავდეს არა მხოლოდ იმაზე, რომ შეარჩიოს და აიყვანოს საჭირო და სწორი კადრები, არამედ მათი  მუდმივი პროფესიული და პიროვნული ზრდა-განვითარება.   პიროვნების განვითარება შეიძლება მოხდეს როგორც თ...

ავტორი:

კატეგორიები