GEO ENG
GEO ENG

სტატიები

გაყიდვის სტიმულირება, სადაც გაყიდვა არ არის მთავარი მიზანი

სახალხო აფთიაქის მართვაში შესვლა: ისტორია პირველი, სტატია მეთორმეტე – როგორ ვყიდით ჩვენ   წინა სტატიის სანახავად ეწვიეთ ბმულს.   გაყიდვების სტიმულირების ამოცანის მთავარი გასაღები ჩვენ ასე გვესმის, რომ მივხვდეთ ვინ არიან ის ადამიანები, ვისაც ყველაზე მეტად სჭირდებათ ჩვენი პროდუქტები, მივაწოდოთ ამ პროდუქტებზე კვალიფიციური ინფორმაცია სანდო არხებით და ამით დავეხმაროთ მათ ს...

ავტორი:

გაყიდვის სტიმულირება, სადაც გაყიდვა არ არის მთავარი მიზანი

გაყიდვების სტიმულირების ამოცანის მთავარი გასაღები ჩვენ ასე გვესმის, რომ მივხვდეთ ვინ არიან ის ადამიანები, ვისაც ყველაზე მეტად სჭირდებათ ჩვენი პროდუქტები, მივაწოდოთ ამ პროდუქტებზე კვალიფიციური ინფორმაცია სანდო არხებით და ამით დავეხმაროთ მათ სწორი გადაწყვეტილების მიღებაში. ეს მიდგომა საშუალებას გვაძლევს უფრო მყარი, ნდობაზე დაფუძნებული, გრძელვადიანი ურთიერთობები ავაწყოთ მომხმარებლებთან. ამ ...

ავტორი:

გაყიდვის სტიმულირება, სადაც გაყიდვა არ არის მთავარი მიზანი

სახალხო აფთიაქის მართვაში შესვლა: ისტორია პირველი, სტატია მეთორმეტე – როგორ ვყიდით ჩვენ       გაყიდვების სტიმულირების ამოცანის მთავარი გასაღები ჩვენ ასე გვესმის, რომ მივხვდეთ ვინ არიან ის ადამიანები, ვისაც ყველაზე მეტად სჭირდებათ ჩვენი პროდუქტები, მივაწოდოთ ამ პროდუქტებზე კვალიფიციური ინფორმაცია სანდო არხებით და ამით დავეხმაროთ მათ სწორი გადაწყვეტილების მიღებაშ...

ავტორი:

ქეისი: თბილისის განვითარების ფონდი

    სასეირნოდ წასვლა გადავწყვიტე უკან, მომავალში. უფრო სწორად სანახავად. საგანგებოდ შერჩეულ ადგილას. ტრანსპორტით მისვლა მომიწია სეირნობის დაწყების წერტილამდე. და აი მივედი. სიარულის ტემპი შევიცვალე. მინდოდა თითოეული დეტალი აღებეჭდა ჩემს გონებას და დაემახსოვრებინა. კიდევ ერთხელ ვინანე, რომ არ მაქვს კარგი ხარისხის ფოტო აპარატი. ულამაზესი აივნები, თვალისმომჭრელი ჭიშკრები, ისტო...

ავტორი:

როგორი უნდა იყოს საქმიანობის დაგეგმვის და კონტროლის პროცესი ორგანიზაციაში

  თუ უმაღლესი მენეჯმენტის წევრებს უნდათ, რომ მათი ორგანიზაციის ყოველი დეპარტამენტის ხელმძღვანელს უფრო მეტი საკუთრების შეგრძნება ჰქონდეს მთლიანი ორგანიზაციის მიზნებზე, უფრო მეტ პასუხისმგებლობას გრძნობდეს თითოეული მათგანი მიღწეულ შედეგებზე, მაშინ …   ამ სტატიაში მუშაობის დაგეგმვის და კონტროლის პროცესზე მოგიყვებით ერთ–ერთი დიდი ორგანიზაციის მაგალითზე, რომელიც დიდ...

ავტორი:

ახალი სტრუქტურის კომუნიკაცია თანამშრომლებთან

    როდესაც ორგანიზაციაში ახალი სტრუქტურა იქმნება, თანამშრომლებმა ამის შესახებ ორი – ფორმალური და არაფორმალური გზით შეიტყონ. ამ არაფორმალური გზის მანკიერი მხარე  ისაა, რომ ინფორმაცია ფრაგმენტულად, ხშირ შემთხვევაში, არასწორად გადაიცემა, მის ინტერპრეტირებას კი ყველა სხვადასხვანაირად აკეთებს, რაც უარყოფით ტალღას და არასწორ მოლოდინებს ქმნის თანამშრომლებში. ამიტომ არი...

ავტორი:

ანგარიშგების და შეფასების სისტემა – რატომ არის მნიშვნელოვანი და როგორი შეიძლება იყოს ის

    რა არის დანაკარგი, რომელსაც ყველაზე მეტად განიცდის კაცობრიობა?…   „Time is the scarcest resource and unless it is managed nothing else can be managed.“   Peter Drucker     თუ ორგანიზაციაში იარსებებდა სისტემა, რომლის მიხედვითაც თანამშრომლებს გარკვეული პერიოდულობით მოუწევდათ შესრულებული სამუშაოების, მიღწეული შედეგების, განხორც...

ავტორი:

ჰოლდინგის მართვის ეფექტური მოდელი

    ამ სტატიაში ის გამოცდილება გვინდა გადმოგცეთ, რომელიც ჰოლდინგურ კომპანიებთან მუშაობის შედეგად დაგვიგროვდა. კერძოდ ის, თუ როგორი უნდა იყოს მართვის მოდელი, რა უმთავრეს საკითხებს უნდა ითვალისწინებდეს, რომ ჰოლდინგი ეფექტურად იმართებოდეს.   სტატიაში აქცენტი  გვინდა გავაკეთოთ  როგორ უნდა იყოს მოწყობილი ჰოლდგინგის მართვის აპარატი, კონკრეტულად რა ამოცანები ...

ავტორი:

ფავორიტობის მანკიერი მხარეები

  ზოგჯერ, ძალიან არასწორად, მაგრამ ყველაფერს ვაკეთებთ, რათა ხელმძღვანელის გული მოვიგოთ, გავხდეთ მისი ფავორიტი და დავტკბეთ იმ „პრივილეგიებით“, რასაც ეს მდგომარეობა გვთავაზობს. ამით ძალიან სახიფათო და არასახარბიელო გზას ვადგებით.   ამ სტატიაში გვინდა გადმოგცეთ, რა უარყოფითი მხარეები და საფრთხეები აქვს ხელმძღვანელის ფავორიტობას და რა შეიძლება გავაკეთოთ იმისთვის, რათ...

ავტორი:

რამდენ ხანს დავრჩე პირველ სამსახურში

  საკმაოდ გვიანი იყო, თანამშრომლები ოფისიდან უკვე წასულები იყვნენ. მე და ჩემი ხელმძღვანელი ერთ–ერთი პროექტის რაღაც საკითხს ვიხილავდით. დასასრულს ჩემთვის ძალიან მოულოდნელი შეკითხვები დამისვა, დაახლოებით ამ შინაარსის – „რა სარგებელი მიიღე ჩვენს ორგანიზაციაში მოსვლიდან დღემდე? რამდენად ღირებული პრაქტიკული რამ ისწავლე, რაზეც შეგიძლია თქვა რომ მე ამის კეთება შემიძლია, ...

ავტორი:

ხელმძღვანელის გაღვიძების ერთი ისტორია

ერთი ჩემი უფროსი მეგობრის ძალიან საინტერესო ისტორია მინდა მოგიყვეთ. ის მიძინებული გუნდის და მისი ხელმძღვანელის რადიკალურ სახეცვლილებას ეხება, რაც როგორც მოგვიანებით აღმოჩნდა არც ისე წარმოუდგენელი და შეუძლებელი ყოფილა, უბრალოდ, როცა ადამიანი ძალიან ეჩვევი პასიურ გარემოს, ადამიანებს, საქმეს ბევრი რამ გრჩება შეუმჩნეველი. მოქმედმა გმირმაც წარმატების გასაღები გვიან ამოიცნო. ისტორიას პირველ პი...

ავტორი:

ინდივიდუალური ფასწარმოქმნის პროცესი

როცა ვამბობთ, რომ ყველა კლიენტი ინდივიდუალურია ჩვენთვის და თითოეულს ვუდგებთ ისე, რომ მაქსიმალურად მათზე მორგებული შეთავაზება გავუკეთოთ, ამ დროს ყოველთვის ვდგავართ სწორ ფასზე გადაწყვეტილების მიღების ამოცანის წინაშე, თან რაც შეიძლება სწრაფად. სწორი ფასი არის ისეთი, რომელიც ერთის მხრივ კლიენტისთვის იქნება მისაღები, ხოლო მეორეს მხრივ ჩვენ მოგვცემს მოგების მიღების შესაძლებლობას.   &nbs...

ავტორი:

ერთად დავგეგმოთ შესყიდვები

დაგეგმვის მნიშვნელონებაზე, საჭიროებაზე, იმაზე, თუ როგორ ზრდის შედეგების ხარისხს დაგეგმვა, როგორ შეიძლება დავგეგმოთ ჩვენი ყოველდღიური საქმიანობა, თუ კომპანიის სტრატეგია – რამდენიმე სტატია მიეძღვნა ელექტრონულ ჟურნალ „სტრატეგია და ორგანიზაციაში“. მას დიდი გამოხმაურებებიც მოჰყვა ჩვენი მკითხველებისგან. ამ სტატიაში დაგეგმვაზე, ოღონდ შესყიდვების დაგეგმვაზე გვინდა რამდენიმე რჩე...

ავტორი:

ადგილი ახალ გუნდში

როცა ახალ გუნდში შევდივართ და ახალ სამსახურს ვიწყებთ, ბუნებრივია, გვხვდება ბარიერები, სირთულეები, რისი გადალახვაც გვიწევს, რომ ადაპტაცია მოვახდინოთ და გუნდმა მიგვიღოს. მისვლის პირველ კვირებში ყველაფერს უფრო მტკივნეულად აღვიქვამთ, უფრო ემოციურად, გვინდა სწრაფად გავერკვეთ ყველაფერში, მოვშინაურდეთ, მიგვიღოს გუნდმა და მათსავით სამსახურეობრივ რიტმში ჩავჯდეთ.   ამის გამოცდილება თითქმის ...

ავტორი:

შვილობილი კომპანიები

დრო, როცა კომპანიის მენეჯმენტს დაგროვილი აქვს კომპეტენცია ბიზნესის კეთებაში, აქვს საკმარისი ფინანსური რესურსი და მატერიალურ–ტექნიკური ბაზა, გაფართოებული აქვს კავშირები, ძალიან ხშირად უბიძგებს მას, დაიწყოს ოჯახის მთავარი დანიშნულების შესრულება, შექმნას ახალი თაობები. ამოსავალი, უმეტეს შემთხვევაში, დამატებითი შემოსავლის მიღების შესაძლებლობაა, რომლის ხელიდან გაშვება ნებისმიერისთვის რთ...

ავტორი:

მე, ჩემი ორგანიზაციისთვის…

იაკოკას აქვს ნათქვამი “თუკი ოფიციანტი ხარ, გააკეთე ყველაფერი იმისათვის, რათა მსოფლიოში საუკეთესო ოფიციანტი გახდე, წინააღმდეგ შემთხვევაში…“  როცა ასე არ ვიქცევით, არ ვინდომებთ სამსახურის დაკარგვაზე უფრო უარესს, რასაც ვიღებთ, ჩემი აზრით, დაკარგული შესაძლებლობაა – გაგვეკეთებინა უფრო მეტი, უფრო უკეთესი ჩვენი ორგანიზაციისთვის, გავმხდარიყავით უფრო ღირებული და მნიშ...

ავტორი:

გაზარდეთ თქვენი კომპანიების ეფექტიანობა შესყიდვების პროცესის დაგეგმვით და სწორი ორგანიზებით

“ვყიდულობდეთ ზუსტად იმას, რასაც უნდა ვყიდულობდეთ…   ვყიდულობდეთ რაც შეიძლება კარგი პირობებით…   ვყიდულობდეთ ზუსტად მაშინ, როცა საჭიროა..”   შესყიდვების პროცესის კარგად ასაწყობად, კომპანიის წინაშე, როგორც წესი, სამი მთავარი ამოცანა დგას:   ვყიდულობდეთ ზუსტად იმას, რასაც უნდა ვყიდულობდეთ   ვყიდულობდეთ რაც შეიძლება კარგი პირ...

ავტორი:

კაპიტანმა იცის, საით მიჰყავს გემი

ხელოვნების მიზანი სულ უბრალოა — მიანიჭოს ადამიანს სიხარული, შთაბეროს მას მხნეობა. თუ ეს ხელოვნება თეატრს უკავშირდება, მაშინ ამ მიზნის მიღწევაში ძალიან ბევრი ადამიანი მონაწილეობს. ისინი, ყველა ერთად, ცდილობენ ახალი და საინტერესო კუთხით გააშუქონ ადამიანური ცხოვრების ის მხარეები, რომელიც შეუმჩნეველი რჩება ზოგიერთი ჩვენგანისთვის. ეს შეუმჩნეველი, შემდეგ უკვე ფიქრისმომგვრელი სანახაობა, თ...

ავტორი:

კატეგორიები