GEO ENG
GEO ENG

სტატიები

გაყიდვის სტიმულირება, სადაც გაყიდვა არ არის მთავარი მიზანი

სახალხო აფთიაქის მართვაში შესვლა: ისტორია პირველი, სტატია მეთორმეტე – როგორ ვყიდით ჩვენ

 

წინა სტატიის სანახავად ეწვიეთ ბმულს.

 

გაყიდვების სტიმულირების ამოცანის მთავარი გასაღები ჩვენ ასე გვესმის, რომ მივხვდეთ ვინ არიან ის ადამიანები, ვისაც ყველაზე მეტად სჭირდებათ ჩვენი პროდუქტები, მივაწოდოთ ამ პროდუქტებზე კვალიფიციური ინფორმაცია სანდო არხებით და ამით დავეხმაროთ მათ სწორი გადაწყვეტილების მიღებაში. ეს მიდგომა საშუალებას გვაძლევს უფრო მყარი, ნდობაზე დაფუძნებული, გრძელვადიანი ურთიერთობები ავაწყოთ მომხმარებლებთან. ამ ამოცანის გადაწყვეტის ჩვენი გზაც სახალხო აფთიაქში ამ კონცეფციას ეფუძნება.

 

ამ სტატიაში მოგიყვებით ამ გზებზე, უკვე გადადგმულ ნაბიჯებზე და ამ დროისთვის მიღებულ შედეგებზე.

 

2018 წელს ტოპ პრიორიტეტის ამოცანა გახდა ჩვენი ექსკლუზიური პროდუქტების გაყიდვების სტიმულირება იმისთვის, რომ მომგებიანობა გაგვეზარდა, რაც სახალხოსთვის ამ წლის უმთავრესი მიზანია. ეს ნიშნავს, რომ ამ პროდუქტებზე უნდა შეგვექმნა მოთხოვნა, რადიკალურად და მასიურად გაგვეზარდა იმ ადამიანების რიცხვი, ვინც ამ პროდუქტების შეძენით დაინტერესდებოდნენ.

 

ექსკლუზიურ პროდუქტებში ჩვენი მარჟა გაცილებით მაღალია. მათზე მოთხოვნის შექმნა კიდევ უფრო ასტიმულირებს სხვა ქსელების მხრიდან ამ პროდუქტების ჩვენგან გატანებს, ვუცვლით ა კატეგორიის პროდუქციაში, რისი იმპორტიც ჩვენ ფაქტიურად არ გვაქვს. და მეორე მხრივ, მარჟის ზრდა საშუალებას გვაძლევს მეტი რესურსი დავხარჯოთ ამ პროდუქტების კიდევ შემოტანაზე და მსგავსი ასორტიმენტის გაფართოებაზე.

 

კონტენტმარკეტინგი, მულტიარხები და რეგიონული მედია საშუალებები

 

მიკერძოებაში ჩაუთვლელად, სახალხოს ძალიან ძალიან მაგარი ექსკლუზიური პროდუქტები აქვს. ბრიტანული, ამერიკული, იაპონური, ხარისხის უმაღლესი სტანდარტების მფლობელი, ორიენტირებული იმაზე, რომ ადამიანებმა ცხოვრების ხარისხი გაიუმჯობესონ, ნაკლებად გახდნენ ავად და იცხოვრონ უფრო ბედნიერად.

 

ჩვენი სტრატეგია არ არის ამ პროდუქტების რაც შეიძლება მეტი ადამიანისთვის მიყიდვინება, ჩვენ გვინდა, რომ ეს პროდუქტები იყიდონ ზუსტად იმ ადამიანებმა, ვისაც ეს ძალიან სჭირდებათ, უფრო ჯანმრთელად რომ იცხოვრონ. ამიტომ, ჩვენი მთავარი ამოცანა გახდა, რომ სწორად გვეპოვნა ის პოტენციური ადამიანები, ადამიანების ჯგუფები, ვისთვისაც ჩვენი ესა თუ ის პროდუქტია შექმნილი, და მათთვის სანდო არხებით მიგვეწოდებინა კვალიფიციური ინფორმაცია ამ პროდუქტებზე. რაც დაეხმარებოდა მათ მიეღოთ მათთვის საჭირო გადაწყვეტილება.

 

მოკლედ კონტენტმარკეტინგი გახდა ჩვენი პროდუქტების გაყიდვების სტიმულირების ამოცანაში ძალიან მნიშვნელოვანი კომპონენტი. ამისთვის ძალიან სანდო, მძლავრ, ყველაზე დივერსიფიცირებული მედია არხების მქონე ჰოლდინგთან, პალიტრა მედიასთან დავიწყეთ თანამშრომლობა. ჩვენდა სასიხარულოდ მათთვის საინტერესო გამოწვევა აღმოჩნდა ეს და ისინი ჩვენი სტრატეგიული პარტნიორები გახდნენ. იანვრის ბოლო კვირებიდან უკვე აქტიურად დაიწყო პალიტრასთან ერთად ამ პროდუქტებზე სტატიების, ინტერვიუების, ვიდეო რგოლების მომზადება და გავრცელება მათ მიზნობრივ, მრავალფეროვან არხებში.

 

ძალიან აქტიურად ჩაერთვნენ ჩვენი სამედიცინო წარმომადგენლები და ექიმები, გადავწყვიტეთ მათი ინტერვიუები, მათი კომენტარები და რჩევები გამხდარიყო ამ კონტენტის მნიშვნელოვანი ნაწილი, მეტი კომპეტენტურობისთვის და სანდოობისთვის.

 

ძალიან მაგარი მიგნება იყო, რომლის პოტენციალის რეალიზება ჯერ წინაა, რეგიონული მედიის გამოყენება ჩვენი პროდუქტების პრომოციისთვის. ადგილობრივი გაზეთები, რადიო, ტელევიზია, გაცილებით იაფი ჯდება და ამავდროულად საშუალებას გვაძლევს მიზნობრივ, ლოკალურ მომხმარებელს მივაწვდინოთ ხმა იმ სიტყვებით, ის ინფორმაცია, რაც იქ იმ კონკრეტულ არეალში მათთვის არის საჭირო. პირველი ასეთი მცდელობა გვქონდა ამბროლაურში, სადაც ჩვენი იქაური მენეჯერის ინიციატივით და მონდომებით ადგილობრივ გაზეთში გამოქვეყნდა მისი აფთიაქის ერთ-ერთი ძვირფასი მომხმარებლის შთაბეჭდილებები კონკრეტულ პროდუქტზე. ეს მხოლოდ დასაწყისია, ამ მიმართულებით ზღვა სამუშაო გვაქვს, მთავარია არ გავჩერდეთ და რაც შეიძლება ბევრი არხი მოვიცვათ ქვეყნის მასშტაბით, რომ მივაწვდინოთ ამ ადამიანებს ხმა.

 

ჩვენი ფარმაცევტების სწავლება და მოტივაცია

 

გარდა იმისა, რომ გარეთ დავიწყეთ აქტივობები, რომ პროდუქტებზე მოთხოვნა შეგვექმნა, აქტიური მუშაობა დავიწყეთ შიგნითაც. კარგად გვესმის, რომ ჩვენი ფარმაცევტების მომზადების დონე და მათი მოტივაცია კრიტიკულად მნიშვნელოვანია ამ ამოცანის გადაწყვეტაში. აქტიურად დავიწყეთ შიდა ტრენინგები ჩვენს ექსკლუზიურ პროდუქტებზე, რომ პირველ რიგში მათ ესმოდეთ კარგად ამ პროდუქტების უპირატესობები, იცოდნენ როგორ შეურჩიონ სწორად ის, რაც მომხმარებელს ყველაზე მეტად სჭირდება, და აუხსნან რაც შეიძლება კარგად და მათთვის გასაგებ ენაზე. თბილისსა და დასავლეთში სპეციალურად ამისთვის იკრიბებიან ჩვენი ფარმაცევტები და ტარდება პრეზენტაციები და განხილვები, ჩვენი ფარმაცევტების განვითარებაზე ზრუნვის მენეჯერის თაოსნობით. ჩავწერეთ პატარა და სხარტი ვიდეოები ამ პროდუქტებზე და გავავრცელეთ ჩვენს ფარმაცევტებში. ასე დროშიც დავაჩქარეთ ქვეყნის მასშტაბით მათთვის ინფორმაციის მიწოდება და უფრო დასამახსოვრებელიც გავხადეთ. სპეციალურად ჩვენი აფთიაქების მენეჯერებისთვის კი ჩვენმა მეგობარმა, ძალიან კვალიფიციურმა და პროგრესულმა ორგანიზაციამ, მართვის აკადემიამ სწავლების კურსი დაამუშავა, რომელმაც ჩვენი მენეჯერები კიდევ უფრო მაგრები უნდა გახადოს.

 

რაც შეეხება მოტივაციას. ზოგადად ჩვენ, სინერჯიში, არგუმენტირებულად ვემიჯნებით გაყიდვების გეგმების დაწესებას თანამშრომლებისთვის, და ამასთან, სახალხოში